درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




Image result for istanbul

دوستان عزیز پرشین گروپ سلام 
پیش از هر چیز بهتون تبریک میگم برای انتخاب استانبول به عنوان مقصد سفرتون . استانبول یکی ازقشنگ ترین شهرهای دنیاست که تقریبا هیچ موقع از سال خالی از توریست نیست . 
من اولین باره سفر نامه مینویسم و سفرنامه ی من یک فرقی با سایر سفرنامه ها داره و اون هم اینه که ما همه جای استانبول رو پیاده گشتیم .



ادامه مطلب ...


Image result for ‫استانبول‬‎

از پنجره‌ی هواپیما می‌بینم که شهر مدام کوچک و کوچک‌تر می‌شود.

شهری که یک تکه از قلبم پیشش ماند.

خداحافظ استانبول

بازهم خواهم آمد.

 

 



ادامه مطلب ...


Related image

از سفر که 6 ماه می گذرد دل ما هم شروع به بی قراری می کند برای سفر بعد....

وقتش است...

بجنب...یک مقصد انتخاب کن و تمام !

خیال می‌کنم

در آب‌های جهان قایقی است...



ادامه مطلب ...


شهر باکو، پایتخت آذربایجان، یکی از جدیدترین و دوست داشتنی‌ترین مقاصد گردشگری در حال شلوغ شدن در جهان است که می‌توان آن را ترکیبی هیجان انگیز از پیشرفت نفت-محور و فرهنگ‌های باستانی آسیایی دانست. شهر باکو ترکیبی بی نقص از قدیم و جدید است با آسمانخراش‌های آینده نگرانه که در برابر معماری باستانی مساجد محلی و دیگر بنا‌های مشهور شهر قرار گرفته اند.

۱۰ دلیل برای سفر به باکو، پایتخت زیبای آذربایجان



ادامه مطلب ...


ارزان‌ترین کشور‌ها برای سفر نوروزی

 

در این مقاله سعی شده مسافرت خارجی را از منظر هزینه نگاه کنیم و فهرستی از کشور‌ها به شما ارائه دهیم که بتوانید با هزینه‌ای مناسب یک تعطیلات نوروزی رویایی در آن کشور داشته باشید.
 


ادامه مطلب ...


از آنجای یکه مجله پرشین گروپ تمام جاذبه های ترکیه را به شما معرفی می کند، پس به سراغ یکی از شهرهای کوچک اما جذاب ترکیه در کنار سواحل اژه ای آمده ایم. همگی شاید شهرهایی مانند بدروم، کوش آداسی، آنتالیا و … را بشناسیم اما کمی آن طرف تر آیوالیک ترکیه هنوز با حال و هوای درختان زیتون خود آرام نشسته و کشف نشده است. در بین استان های کشور ترکیه، فقط دو استان وجود دارد که از شمال به دریای مرمره و از غرب به دریای اژه راه دارد. این ‏دو استان به نام های ‏Balıkesir‏ و ‏Çanakkale ‏ در شمال غربی ترکیه قرار دارند که یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی ترکیه با حال و هوایی بسیار متفاوت به نام آیوالیک ترکیه در آن قرار دارد. با تمام جذابیت های شهر آیوالیک ترکیه آشنا خواهید شد. از جاذبه های آن برایتان خواهیم گفت و شما را با طبیعت زیبای آن آشنا می کنیم.

آیوالیک ترکیه


ادامه مطلب ...