تور استانبول بهار 98
 
درباره وبلاگ


پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه
آخرین مطالب
پيوندها
  • بلکس آپ
  • برترین ها
  • بیتوته
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پرشین گروپ ، برگزار کننده تورهای تفریحی و گردشگری در ترکیه و آدرس persiangroup1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
مجله گردشگری پرشین
برگزارکننده جشن ها و گردهمایی های ایرانیان در ترکیه متخصص در برپایی دیسکوهای هفتگی در سراسر ترکیه تور کاپادوکیا ( اورگوپ ، گورمه ، بالن سواری ، سافاری) پکیج فول




آیا برای اولین بار سفر به استانبول را برنامه ریزی می کنید؟ هیجان انگیز است! شما می توانید با خرید تور به استانبول به شهری با جاذبه های گردشگری بسیاری سفر کنید که لحظه ای شما را به حال خود وا نمی گذارند.

خرید تور استانبول یعنی سفر به کشوری دو قاره ای!

استانبول مقصد رویایی است، این شهر در لبه ی اروپا، جایی که دو قاره ی آسیا و اروپا به هم می رسند، قرار گرفته است.

استانبول کشوره دو قاره ایست، یعنی با خرید تور استانبول و سفر به این کشور، شاهد فرهنگ، رنگ ها، طعم ها، غذاها تاریخ و صحنه های مختلف از قاره آسیا و اروپا خواهید بود.
شهر شلوغ است و سرعت آن هرگز متوقف نمی شود، اما اگر احتیاج به استراحت کردن در این شهر را داشته باشید، حتما یک باغ زیبا، اقامتگاهی راحت و نیمکت هایی را در شهر می بینید که می توانید چندگاهی را به آرامش بگذرانید.

استانبول شهر بزرگ است، درست به اندازه ی سایر پایتخت های اروپایی! در عین حال قیمت تور استانبول برای تجربه ی یک سفر نیمه اروپایی بسیار ارزان است. کافیست تور استانبول را از آژانس مسافرتی پارمیدا خریداری کنید تا یک تجربه ارزان و لذت بخش از استانبول را در دفتر خاطرات خود ثبت نمایید.

استانبول شهری باستانی با قدمت هزاران ساله است که در شمال غربی ترکیه در سواحل دریای مرمره و سیاه چون نگینی می درخشد. استانبول از طریق تنگه ی بسفر دو قاره ی آسیا و اروپا را به هم پیوند می دهد و یکی از دیدنی ترین شهرهای دنیا است که زنجیر میان غرب و شرق است. گردشگران از سراسر دنیا با تور استانبول به این شهر سفر می کنند، تا شاهد ارتباط ظریف میان فرهنگ غرب و شرق باشند و در متن آن تاریخ هزاران ساله را از نزدیک لمس کنند.

 

طبق اسناد و یافته های باستان شناسی قدمت استانبول به 660 سال پیش از میلاد باز می گردد و نخستین نشانه های سکونت انسان در استانبول متعلق به عصر مفرغ است. اما این شهر تاریخ پر فراز و نشیبی را به خود دیده و شاهد امپراتوریهای بزرگی چون رم شرقی و عثمانی بوده است. گردشگران همراه با تور استانبول پارمیدا به این شهر تاریخی سفر می کنند تا نشانه هایی از گذشته ی این سرزمین را از نزدیک مشاهده کنند. در این شهر بیش از نشانه های رم باستان می توانید نمادهایی که مربوط به عثمانیان بوده است را به وفور پیدا کنید.

در استانبول کجا بمانیم؟

در استانبول هتل ها، اقامتگاه ها، خوابگاه ها، خانه های مهمان و آپارتمان های مختلفی وجود دارد که می توانید بنا بر خواست خود، یکی را انتخاب کنید. تور استانبول بسته به هتل انتخابی شما می تواند ارزان و یا گران باشد، همه چیز به یک راهنمای حرفه ای و سلیقه ی شما بر می گردد تا انتخابی مناسب را انجام دهید. ( یک خبر خوب! آفر ویژه استانبول را از آژانس پارمیدا بخواهید)

غذاها و نوشیدنی در استانبول

به بهشت غذا، شیرینی و چای خوش آمدید. با خرید تور استانبول به این شهر که پا بگذارید، رستوران های دنج، دکه های اغذیه فروشی خیابانی، چای و کافی شاپ های مختلف همگی تجربه ای هیجان انگیز از شکم گردی را در اختیارتان قرار میدهد.
طعم های فوق العاده با ادویه ها و مواد تشکیل دهنده، غذاهای خوشمزه ای را برای شما سرو می شود. در استانبول همه نوع غذایی که دوست داشته باشید، پیدا می شود. پس با خیالی آسوده به این شهر سفر کنید.

جاذبه های گردشگری استانبول

اصلی ترین نماد عثمانی مساجدی باشکوه با سبک معماری خاص است که در این شهر گسترش یافته اند. استانبول شامل هزاران مسجد کوچک و بزرگ با قدمت مختلف است به طوری که برخی به این شهر لقب شهر مساجد را داده اند. از جمله مساجد تاریخی که مسافران تور استانبول از فرهنگهای مختلف حتما به بازدیدشان می روند، مسجد سلیمانیه، مسجد سلطان احمد یا مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، مسجد فاتح ، مسجد سلیمانیه ومسجد بایزید است  که هر کدام یک اثر هنری از دوره ی عثمانی محسوب می شوند.

 

از دیگر جاذبه های گردشگری استانبول باید به مکانهای تاریخی نظیر برج دختر، مینیا تورک، برج گالاتا، کاخ توپکاپی، کاخ چراغان و کاخ دلمه ‌باغچه و موزه های نظیر موزه هنرهای اسلامی ترکیه، موزه باستان‌شناسی و موزه فرش ترکیه اشاره کرد.

 

اما اصلی ترین دلیل خرید تور استانبول پارمیدا سواحل زیبا و مجهز این شهر هستند که مکانی ناب برای استراحت و پرداختن به تفریحات دریایی هستند. گردشگران از طریق سواحل استانبول با کشتی یک سفر دریایی به جزایر زیبای پرنس دارند تا از سکوت و آرامش آنها لذت ببرند. جزایر پرنس مشتمل بر نه جزیره ی کوچک و بزرگ است که در دریای مرمره و بخش آسیایی استانبول از دل آبهای آرام سر برآورده اند. از این جزایر 4 جزیره عمومی هستند که دو جزیره ی بیوک آدا و کینالی آدا در بین گردشگران بیشتر محبوبیت دارند.

 

از دیگر جاذبه های Istanbul باید به مراکز خرید و بازارهای سنتی آن اشاره کرد که علاقه مندان اجناس با کیفیت ترک را به استانبول می کشاند. معروف ترین مرکز خرید این شهر بازار قدیمی با نام بازار بزرگ استانبول است. بازار بزرگ در سال 1455 به دستور سلطان محمد فاتح ساخته شد و در قرن 16 گسترش پیدا کرد. سالها است این بازار محلی برای داد و ستد اجناس مختلف است که علاوه بر مردم ترکیه، بسیار مورد توجه توریستها از اقصی نقاط دنیا قرار گرفته است.

 

این شهر به دلیل جذابیتهای تاریخی و طبیعی که دارد در طول سال میزبان گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. از این رو هتلهای متنوعی وجود دارد که تمامی سلیقه ها را پوشش می دهند. اصلی ترین میدان شهر میدان تقسیم در بخش اروپایی است که اغلب رویدادهای مهم ملی در آن رخ می دهد و در اصل محل گردهمایی مردم است. در این میدان مراکز خرید، رستورانها، کافه ها و گالریهای هنری بسیاری وجود دارد به طوری که این محل به یکی از جاذبه های گردشگری استانبول بدل شده است.

 

در آخر اگر قصد سفر به استانبول و ترکیه را دارید هزینه ها در این شهر خیلی گران نیست و با حداقل هزینه می توانید یک سفر سه الی چهار روزه ی پر بار را با تور استانبول تجربه کنید. پارمیدا چنین توری را برای شما برنامه ریزی کرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: